13 maj, 2008

Turbotisdag

Det blev ingen emaljering idag...men imorn (hoppas jag)!

Idag har fotograferat en massa grejer som ska in i portfolion så småningom. Har hunnit med ett beställningsjobb, och nästan göra färdigt ett halsband (som jag kommer sitta hela morgondagen med förhoppningsvis), fan vad snyggt det kommer bli! Jag fick en genialisk ide när jag satt och pilla med några smällta silverkulor som låg på min bänk (små bordsstilleben är bra ibland), så mitt halsband har nog höjt sig från en stark 7 till en klar 10! Tjoho! Har hjälpt en klasskompis att göra en gipstorso idag med. Fasen vad dagen har gått fort, jag som höll på att försova mig och allt....

Måste jobba med min portfolio imorgon...Emaljera ringarna, färdigställa halsband och pilla med portfolion är mina "måsten" för morgondagen. Men onsdagen börjar med en härlig, rent himelsk sovmorgon!

Inga kommentarer: