14 maj, 2008

Löda, löda, löda

Jag har suttit och pillat med mitt halsband under dagen, jäklar vilken tid det tar med allt småpill. Men grymt blir det! Har suttit i 2-3 timmar och lött ihop små små delar. Så nu sitter jag här hemma med kramp i ryggen.
Jag fashineras över att jag kan göra ett smycke i silver, något som en gång bara har funnits i mitt huvud som en skiss eller tanke. Kan man säga att det är tankar i silver då? Jag har en period av kreativt flyt nu känner jag, det måste man ta vara på! Har så många ideer som jag vill hinna med innan skolavslutningen, 2½ vecka kavar om jag inte har räknat helt fel.

2 kommentarer:

Klara Eriksson sa...

Vilka fina länkar du har, gillade specielt nervous ... hade inte sett dem tidigare ; )

Ha det gott Klara

Someone sa...

Vad kul att du har hittat till min blogg.
Tack! Har försökt lägga upp mina favoriterna. Kollat in forumet etsy.com ett köp/sälj forum där finns massor med kreativa människor med hemsidor/bloggar.