16 januari, 2010

Bostad i stockholm sökes!

Jag pluggar till guldsmed och har hittat mina drömmars praktikplats i Stockholm under perioden

25 januari – 19 mars. Men jag har ingen stans att bo då jag bor i Falköping i vanliga fall.


Jag önskar hyra ett rum hos någon. Ung eller gammal, man eller kvinna har ingen som helst betydelse. Min budget är extremt begränsad som student och ligger på 1500:-/månad.


Kan du, eller känner du någon som skulle kunna husera mig under denna period?


Jag gör inte mycket väsen av mig och kommer mestadels att jobba både i veckorna och på helgerna. Jag är en glad och utåtriktad brud som gillar matlagning, loppis och att tralla runt på konstutställningar.


Hjälp mig att hitta en sovplats under dessa 8 veckor! :)


Jag har telefonnr 076 16 30 308


//Linda Samuelsson

Inga kommentarer: