13 oktober, 2008

Första dagen efter den underbara helgen...

Måndag åter igen...Tänk att var sjunde dag är det måndag, och på sex dagar hinner jag glöma hur mycket jag Inte tycker om måndagar. För att spä på mitt ogillande för måndagar har det desutom varit en regnig måndag. En tätt fin regndimma har legat som ett kvävande duntäcke över falköping hela dagen. Imorgon ska jag mota alla hemska vädergudar med en grön klänning och högklackat! Ha Ha!
Fick inte så mycket gjort idag, jobba lite på en armring och kopierade cirklar i olika storlekar till mitt egna lilla projekt...Det är väldigt kul att komma igång med det mer praktiska av mitt projekt. Ska försöka sitta kvar lite denna vecka och jobba på det. Började tänka lite mer på de tekniska lösningarna, det är verkligen en tankenöt, specielt för att vara måndag.

Imorgon blir det loppis och jakten går vidare efter en virkad gardin till köket och små dukar, kanske en lampfot och något annat plock...Varför är loppis så kul?

Saknar M redan...

Inga kommentarer: