15 augusti, 2008

Ett glas rödvin och god mat, det är vad jag kallar fredag!

Ett glas av det rödaste röda tillsammans med en tallrik roccula, pasta, pesto, stark ost och flatrökt skinka mmm...Jag är nog i himlen! Hur kan fredagar vara så underbara?


Hur kommer det sig att varje utbildning man går innehåller en datakurs med det obligatoriska officepaketet? Lite tröttsamt. Det är som ni säkert kan räkna ut vad jag har gjort idag, suttit halva dagen i en datasal. Ibland är motivationen inte så stor för sådant trams...

Men det är en ljuvlig fredag! Njuter av mitt vin och fortsätter spåna ideer inför höstens arbete i verkstaden.

Någon som har några länktips? Har kollat igenom mina till leda nu, folk uppdaterar nämligen sina bloggar lika ofta som jag har gjort under sommaren. Gärna utländska hemsidor eller bloggar av olika smyckesfolk! Eller för all del något annat intressant ;-)

Trevlig Helg!

Inga kommentarer: