19 maj, 2009

Tankarna är många...

Ja tankarna är många men jag får ju aldrig något konkret gjort...

Jag har gått och tänkt och planerat inför konstfack och hdk`s arbetsprover (nästa Mars) sedan innan jul. Jag ladda ner deras arbetsprover för året som var, allt för att förbereda mig. Tänka redan nu på Vad jag vill visa av mitt eget arbete, redan samlat ihop bilder och text i fina små photoshopdokument.
Häromdagen fann jag en för mig helt Ny funktion på lilla nätet. Man kan trycka sin egen bok. Hur härligt är inte det? Jag ladda ner programmet som krävs på www.blurb.com för att kunna komponera ihop en egen bok. Jag inser efter en stund att mina digitala sidor gapar väldigt tomma. När hände detta? Jag trodde, tyckte, antog att jag hade Massor att visa, att fylla mina kartonger med, väldigt snoppet blev det...Lite deprimerande...Nu lägger jag i högsta växeln!

Inga kommentarer: