18 mars, 2009

Jag

Jag sover kasst när det är fullmåne. Kan jag inte sova brukar jag efter några sömnlösa timmar gå till fönstret och titta på den onda fan och konstatera tyst för mig själv, " - Jaså minsann det var som jag trodde! "

Jag är svårt drabbad av loppisfeber! Jag kan verkligen inte hjälpa mig själv, något fel är det på mig helt klart.

Jag ger fan i att sova när jag vet att jag borde. Man kan ju alltid klicka på meningslösa bloggar, lusläsa aftonbladet & expressen för många ggr (det står ju verkligen olika info på dem), eller klicka runt bland mina bilder som jag har sett tusen gånger förut...Jisses kvinna sov!

Jag vill utomlands igen! Vill till solen och värmen. Snart traskar jag till solariet på gymmet, kanske ska gymma samtidigt? Snälla låt sommaren komma till sverige!

Har jag erkänt min svaghet för gröna oliver med kärnan kvar? Sånna underbara raringar som fanns i Marocko, innan maten, med en baguette och nån mystisk dip/tillbehör i en liten ikeaskål...Mmmmm

Inga kommentarer: