03 januari, 2009

2008 slut och 2009 har börjat

Vad har hänt? Vad kommer hända?
2008
Jag sökte till konstfack
Var på 50`tals kväll i Leksand med massa rockabillyband
Jag flyttade ifrån Leksand
Min moster dog
Började jobba inom hemtjänsten
Flyttade från leksand, till linköping, till Falköping.
Började plugga till guldsmed
Jag och M firade 2 år
Var i Danmark på klassresa
Såg Tomas Andersson wij 2 gångerna
Fick en fantastisk lgh i Falköping
Började sukta efter klänningar och kjolar som aldrig förr
2009
Vara mer kär än vanligt
Vara mer spontan
Börja träna pilates och styrketräna ännu mer
Ev att börja plugga till uska på distans utöver min andra utb
Åka till Marocko med min bästa vän
Åka till Basselmässan till klock och chokladlandet
Åka på semester utomlands med M, kanske Egypten
Lära mig dansa bugg och foxtrot
Fynda ännu mer på second hand (jakten är igång efter en fin soffa och konst)

Inga kommentarer: