12 december, 2008

Telefonsvararen...

Hur kan jag ha sån ångest över om mitt telesvar är bra eller inte? Hittills har alla irriterat ihjäl sig på mitt telesvar som har varit "Ja Linda". Detta har resulterade i att folk trodde jag svara i telefonen och när de inser att det säger pip blir de sura HAHA...Det var inte min mening när jag spela in det men okeli dokeli....
Nu sjunger jag i mitt telesvar, jag tror inte att jag kommer få medverka i Idol 2009 för min insatts men men . Mitt meddelande är ju definitivt roligare än mångas "Hej du har kommit till (namn)-telefonsvarare. Jag hatar normenligt idag...*suck*
Undrar förresten om detta var sista säsongen av idol? Jag hoppas för den var allt för dålig. Jag kolla på uttagningarna av alla kassa människor, lars var bra, lars försvann och så gjorde öven hoppet för Idol...Bitterfittan regerar!

Inga kommentarer: