01 november, 2008

Underbara helg!

Jag älskar slappa dagar. Dagar när man bara kan njuta och ta det lungt. Dagar då tända ljus och gos i myskläder är det mest självklara i världen...

Jag, Erika och hennes pv var ute igår på en jätte rolig kväll där ljuvliga jamaicatoner och människor med dreads dominerade lokalen. När jag stod och dansar ser jag mina vantar på golvet, så jag tog upp de och gick och kolla efter min jacka, den hängde inte längre på min stol. Så jag gick ner och kolla om jag såg nån på nedervåningen. I trappan påväg upp igen möter jag en kille som har min jacka på sig. Jag haffar honom och sa att han hade min jacka på sig, då undrar han vart hans jacka var, inte fan vet jag! Jävla mupp! Tur att jag fick syn på mina vantar! Jag brukar nämligen inte stoppa vantarna och scarfen i ärmarna, men denna gång gjorde jag det. Muppiga karl! Morr! Blev lite väl glad i hatten igår, men kul hade vi! Ikväll blir det fest igen (väldigt olikt mig), snart dags att dra på sig french maid-outfiten!

Inga kommentarer: