29 november, 2008

Old, old, oh so very old...

Jag har känslan av att jag inte hinner med tiden ibland. Det går inte att trycka på snoze för den tickar ändå, tro mig jag försöker varje morgon när jag tvingar mig själv upp ur den goa sängen. Jag är gammal som sten! Jag kom till insikten ikväll att jag kommer tillhöra en helt annan generation än mina barn kommer göra. När jag var liten och man skulle göra något arbete om jordekorrar ja då gick man till skolbibloteket och letade upp fakta om de små krabaterna. Mina barn kommer gå till datasalen och söka på google. Jag spelade 8-bitars (tv-spel) och sköt änder och tefat med en pistol som träffade oavsett om man siktat på tv`n eller ej. Mina barn kommer att vifta med armar och ben alà Wee-stil...Jag kommer vara världens ocoolaste mamma....*asg* Jag har inte ens spelat wee :-O

Inga kommentarer: