28 november, 2008

The end!

Idag var sista dagen på min första praktikperiod! Jag har lärt mig så galet mycket under dessa 5 veckor. Det känns bra att utbildningen är så varierande som den är för man inser hur mycket man lär sig av praktikperiden och hur skönt det är att ha egen verkstadstid. Det ska bli skönt att träffa alla underbara klasskompisar igen, saknar tjejerna!
Dagen till äran har jag införskaffat en julklapp till M. Blir knasigt exalterad och vill slå in den Nu men jag har inget inslagningspapper...Besvikelsen är stor så jag äter lite mer smågodis, fortsätter julpyssla och tvätta...
Lämna förövrigt in en överfull kasse med kläder till röda korset, då känner man sig extra duktig! Rensa garderoben och göra en god gärning...

2 kommentarer:

Klara Eriksson sa...

Många gånger har jag tagit en vacker tidningssida... det brukar funka; )

Someone sa...

Det vore faktiskt en skön kontrast till vad som är i paketet...Tack för tipsen klara!