06 oktober, 2008

Närsynthet och kedjor...

Jag försöker att inte se närsynt på mitt liv utan snarare det motsatta. Men mina ögon är närsynta sa optikern idag, beställer brillor imorgon (de jag har på mig på pressbilden). Tjoho! Fina röda bågar ska snart pryda min lilla nunna och jag ska kunna gå på teater utan att kisa...

Jag beställde kedjor och ett kol från Konrad W idag, snart kan jag börja med arbetsproverna...Satt och pilla på min "stela armring`s" uppg. idag. Satan va tråkig den är för stunden, jag är inte alls inspirerad...Men dra chaner känns inte roligare (manchetknapparna) hmm..motstånd!
Fick min nya sågställning (mycket stabil och fin), och mitt ringmått som jag beställde. Känner ett behov av en verktygslåda, ska kolla upp vad som finns att få tag på. Bra att kunna ta med mina egna verktyg till praktiken lite smidigt.

Btw. Werthers orginal med Ny Kaffesmak är ASGODA! jag tror jag avlider så smaskiga är de. Smaka dem!

Inga kommentarer: