30 september, 2008

Hösten är här...

Hösten är här och likaså förkylning...Jag blir nästan jämt sjuk efter stora prov? Min kropp är på helspänn inför ett prov, och sen ger den bara upp och in kommer alla äckliga små virus och bakterier. Jag vill inte vara sjuk mer, 2 dagar får räcka!
Provet gick förövrigt bra (hoppas jag)! Det kändes bra när jag gick därifrån så jag håller tummarna att jag får godkännt.
Var på bröllop med M i helgen, det var så fint och romantiskt. Jag kände mig som en blödig liten flicka *snyft*. En underbar helg i stockholms skärgård! Brudparet blev jätteglada över vår present; ett presentkort på ringarna som jag hade blivit ombedd att göra...Känns kul att faktiskt ha möjligheten att kunna ge bort en sådan present.

Nu ska jag återgå till mitt te och mina halstabletter!

Inga kommentarer: