20 augusti, 2008

Rundturen...

En liten rundtur kring min arbetsbänk...
Vi börjar med att sätta stämningen för denna bildvissningen - Se men inte röra! Små verktyg är inget att leka med...*S*
Så kan visst min bänk se ut en dag när det inte är så mycket på den...
Vi delar ju tyvärr bänk med en annan person (det är skit kan jag meddela). Det innebär att jag inte ens kan ha en burk med pennor framme eller några småprylar. Nej nej, allt ska knölas ner i EN liten låda, inkl. alla verktyg man har. *Morr* Ni ser ju den där lilla hurtsen till vänster i bilden, EN av de lådorna får vi ha grejer i.

Låt oss avsluta bildvisningen med en go bild av mina bänkgrannar, till vänster på bilden (min högra bänkgranne) Erika. Till höger på bilden har vi min nästan bänkgranne Matilda.

En helt vannlig tisdag...

Ps. & Ds.

Imorgon åker vi till Danmark på studieresa till Bella Center där den den stora mässan för branchfolk hålls. Så imorgon kommer jag trängas med smeder, återförsäljare och andra nötter som har fått en biljett...Tjoho!

Bussen avgår från falköping 4.45 vilket innebär att jag måste gå upp senast klockan 4. Tur att detta inte händer varje torsdag *S*. (Tycker lite synd om mig själv som måste gå upp så tidigt).

Avlägger rapport i helgen om tid finnes. Min kära M kommer hit då *saknar*...

Inga kommentarer: