22 maj, 2008

Sista arbetsveckan närmar sig...

Jag hoppas verkligen jag hinner med så mycket som möjligt av det jag planerat innan jag åker härifrån nästa Lördag. Ska göra klart en hel del verktyg som jag vill ha med mig in i framtiden. Helgen får gå åt till att göra punsar och hammarskaft. Sen är det början på nästa vecka jag har kvar att fotografera mina grejer som är klara och skriva ut bilder. Sen måste jag packa ner och städa min plats.
Känns väldigt märkligt och härligt att jag har klarat ett år i Leksand. Jag har utvecklats så enormt mycket, fått ideer och information jag inte trodde var möjligt innan jag kom hit. Har hatat orten sen innan jag flytta hit, men skolan har varit toppen, så det är med lite vemod jag lämnar leksand får jag erkänna...

Slutspurten är här!

Bloggningen kommer nog ligga lite lågt tills jag flyttat till Linköping för sommaren...På återseende!

Inga kommentarer: