04 maj, 2008

Fyra veckor kvar!

Imorgon är det en ny vecka. och endast 4 veckor kvar av terminen här i Leksand. Det är bara att tuta och köra! Jag håller på att friskna till efter den enorma förkyllningen jag drabbades av under valborg, men än rinner näsan hej vilt. Imorgon blir det till att göra dremmelställning och min svampbrosch, i kombination med lambi och C-vitamin!

Detta ska hinnas med:
  • Svetsa en ställning till min Dremmel (förhoppningsvis klart imorgon)
  • Göra klar min hammare
  • Gör klart mina punsar
  • Gör några fler vaxverktyg
  • Gjuta frökapslar eller blommor
  • Varmsmida silver (ett par örhängen i åtanke)
  • Gör fågelhalsbandet = emaljering
  • Gör klart min skål
  • Ciselera

  • Träna inför arbetsprover till Falköpings utb.

  • Prissätt smycken
  • Fota smycken
  • Redigera foton
  • Skriv ut foton till en A4 portfolio (dokumentation av alla smycken individuellt, kundvisnings.ex)
  • Skriv ut foton till en A3 portfolio, (kartongerna från arbetsp. och objekt jag gjort efter det, med text)
  • Sortera alla bilder på datorn och gör säkerhetskopior
  • Gör om min hemsida till ett "visitkort" på nätet.

Inga kommentarer: