28 april, 2008

Örhängen och svampar hela dagen lång...

Idag har jag gjort ett par örhängen av smällt silver och blomknoppar som jag tog tillvara från den misslyckade gjutningen förra veckan. Jag ska försöka ta en bild imorgon innan de får följa med ner till Linköping.
Jag har hunnit att sitta och fila på svamparna, lite mer finlir sen ska jag löda på en järnplatta, och en magnet som lås.

Jag känner mig frustrerad, borde hinna med mer än vad jag känner att jag gör...

Imorgon:

  • Fota smycken jag har liggandes som jag inte har hunnit/orkat fota.
  • Gör klart svampbroschen!
  • Börja etsningen av en ny brosch i koppar. Detta är min drömpunkt för morgondagen. Jag vet nämligen att realistiskt sett så kommer jag inte att hinna för jag är fortfarande på skissstadiet.
  • En silverbricka (beställningsjobb som ska färdigställas i Linköping).
  • Svetsa en ställning till in Dremel

Kl 15.11 går tåget till Linköping, så ikväll borde jag packa...Tjo ho!

Inga kommentarer: